Wydanie: PRESS 05/2011

Facebook nie śpi

Każdy klient przechodzi okres fascynacji Facebookiem. Angażuje się wtedy w nieomal każdą wypowiedź, w każde słowo, które pada pod adresem jego marki. W miarę, jak związek klienta z agencją dojrzewa, stopień kontroli maleje – mówi Yuri Drabent z firmy Lubię To – Social Media Agency (agencja obsługuje m.in. marki Sobieski, BigStar, Payback). Z czasem odpowiedzialność za to, co dzieje się na profilu marki, przejmuje wyznaczony do tego pracownik.
Kto i jak obsługuje profile na Facebooku?

Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.